آب معدنی میوا موجب درمان سرطان معده می شود

به نظر می رسد، برخی از مردم می دانند که آب معدنی میوا چیست. این افراد FDA هستند که در واقع آب بطری را تنظیم می کنند. آنها می گویند که آب های معدنی طبیعی باید حاوی حداقل 250 قسمت در میلیون (ppm) “کل جامدات محلول باشند که از یک منبع آب زیرزمینی محافظت شده از نظر زمین شناسی و فیزیکی محافظت شده است. به عبارت دیگر آب های معدنی باید از این طریق از زمین خارج شوند.

آب معدنی معمولاً حاوی موادی مانند منیزیم، کلسیم، سدیم و روی است و طبق تحقیقات اخیر، آنها در واقع یک راه بسیار موثر برای افزایش مصرف مواد معدنی هستند. یک مطالعه اخیر نشان داد که آب معدنی دارای برخی از مزایای سلامتی مشروع است.

در هسته خود، آب معدنی مواد معدنی را فراهم می کند که بدن انسان قادر به ایجاد آن نیست. در حالی که برای دریافت RDA منیزیم خود نیازی به نوشیدن آب فیجی ندارید، این بطری های گران قیمت یک روش مصرف قانونی هستند.

بسته به منبع، آب های معدنی خاصی منبع خوبی از کلسیم هستند که برای سلامت استخوان ها مهم است. مطالعه اخیر نشان داد که فراهمی زیستی کلسیم در آبهای معدنی قابل مقایسه یا احتمالاً بهتر از محصولات لبنی است، به این معنی که بدن ما می تواند به راحتی آن را جذب و از آن استفاده کند.

این مطالعه علاوه بر تقویت رشد استخوانی سالم، به مزایای سولفات منیزیم، سولفات سدیم، بی‌کربنات و کلرید نیز «مزایای قابل توجهی برای هضم سالم» اشاره می‌کند.

با این حال، Syn هشدار می دهد که آب های معدنی باید مانند هر مکمل دیگری با دقت مورد توجه قرار گیرند. برخی آب‌های معدنی سرشار از سدیم هستند که باید در افراد مبتلا به فشار خون بالا به حداقل برسد.

اگر آب معدنی گازدار می نوشید، مهم است که مطمئن شوید در صورت نیاز به روش های دیگر هیدراته می شوید، زیرا کربناته می تواند سیر کننده باشد و ممکن است به طور بالقوه مصرف کلی شما را کاهش دهد.

محققان یک مزیت دیگر از آب معدنی دریافتند خوشمزه است. و از آنجایی که آمریکایی ها مصرف نوشابه خود را کاهش می دهند، بسیاری از مردم به آب معدنی (و بله، LaCroix) به عنوان یک جایگزین سالم روی می آورند. بنابراین، در حالی که هیچ کس نباید خود را موظف بداند که شروع به خرید آب معدنی با حجم موردی کند، این محصولی است که به نام خود صادق است.