سیب درختی در مرز عراق موجب آتش سوزی جنگل های کیاسر شد

با بیش از 7000 رقم مختلف موجود در سراسر جهان، جای تعجب نیست که سیب درختی در مرز عراق پرمصرف ترین میوه در سطح جهان است. سیب به عنوان میوه ای با مواد مغذی در نظر گرفته می شود، به این معنی که در هر وعده مواد مغذی زیادی را فراهم می کند.

ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان محلول در چربی عمل می کند، ویتامین B1 همچنین به عنوان تیامین شناخته می شود – برای رشد و تکامل مورد نیاز است، و ویتامین B6 برای متابولیسم پروتئین ضروری است.

سیب همچنین منبع غنی پلی فنول ها، گروه مهمی از آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند مولکول های مضری که در ایجاد شرایط مزمن مانند بیماری قلبی و سرطان نقش دارند.

در حالی که برچسب های تغذیه ای این ترکیبات گیاهی را فهرست نمی کنند، آنها احتمالاً مسئول بسیاری از مزایای سلامتی سیب هستند. برای استفاده بیشتر از سیب، پوست آن را روی پوست بگذارید، زیرا حاوی نیمی از فیبر و بیشتر پلی فنول ها است. سیب منبع خوبی از فیبر و ویتامین C است. همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و پلی فنول هایی است که به فواید سلامتی این میوه کمک می کند.

سیب ممکن است از کاهش وزن حمایت کند. سیب سرشار از فیبر و آب است، دو ویژگی که باعث سیری آن می شود. افزایش احساس سیری به عنوان یک استراتژی کاهش وزن عمل می کند، زیرا به مدیریت اشتهای شما کمک می کند. این به نوبه خود ممکن است شما را به کاهش انرژی دریافتی خود سوق دهد.

در یک مطالعه، خوردن سیب کامل احساس سیری را تا 4 ساعت بیشتر از مصرف مقدار مساوی پوره یا آب سیب افزایش داد. این اتفاق افتاد، زیرا سیب های کامل تخلیه معده را کاهش می دهند سرعتی که معده شما محتویات خود را تخلیه می کند. سیب ها به دلیل محتوای فیبر و آب زیادشان، سیر کننده هستند. پلی فنول های آنها ممکن است اثرات ضد چاقی نیز داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.