با استشمام صابون بچه گلیسیرینه فیروز بیماری های ریوی خود را از بین ببرید

آکنه شامل جوش‌های سرسیاه، سرسفید و دیگر برجستگی‌هایی است که وقتی کثیفی و پوست مرده منافذ را مسدود می‌کند، ایجاد می‌شود. آکنه با داروهای بدون نسخه و نسخه قابل درمان است.

علاوه بر این، برخی از افراد پس از استفاده از محصولات ملایم مانند صابون بچه گلیسیرینه فیروز یا صابون آکنه، بهبودی در پوست خود مشاهده می کنند. این پاک کننده ها حاوی مواد خشن مانند عطر و الکل نیستند، بنابراین می توانند به طور موثر پوست را بدون ایجاد یا بدتر شدن آکنه پاک کنند.

پوست حساس می تواند شامل اگزما، روزاسه، پسوریازیس و سایر اختلالات پوستی باشد که لایه بالایی پوست را تحریک می کند.

هیچ درمانی برای برخی از بیماری هایی که باعث ایجاد پوست حساس می شوند وجود ندارد، اما مراقبت مناسب از پوست می تواند شدت قرمزی، خشکی و خارش را کاهش دهد.

صابون ملایم اثر آرام بخش بر روی پوست دارد و التهاب را کاهش می دهد. همچنین می تواند به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل کند و پوست شما را هیدراته نگه دارد.

خارش پوست می تواند ناشی از شرایطی مانند پسوریازیس یا اگزما و همچنین خشکی باشد. پاک کننده های خشن، آرایش، تونرها و مرطوب کننده ها می توانند باعث خشکی بیشتر و طولانی شدن خارش شوند.

تغییر به یک صابون ملایم به کاهش خشکی کمک می کند و پوست شما را صاف و مرطوب می کند. تغییر به یک صابون ملایم می تواند به کاهش قرمزی و تحریک پوست کمک کند.

حتی اگر بیماری پوستی ندارید، ممکن است بعد از استفاده از صابون یا پاک کننده های سنتی دچار قرمزی پوست شوید. این ممکن است به این دلیل اتفاق بیفتد که یک محصول برای پوست شما بیش از حد خشن است یا به یک ماده در یک محصول حساسیت دارید

اگرچه صابون ملایم ملایم است و برای پوست های حساس طراحی شده است، اما برخی از افراد به مواد تشکیل دهنده برخی از این صابون ها حساس هستند.

اگر از صابون ملایم استفاده می کنید و همچنان دچار سوزش پوستی می شوید، مصرف را قطع کرده و با پزشک یا متخصص پوست صحبت کنید. علائم تحریک شامل افزایش قرمزی، خارش، خشکی یا لایه برداری پوست است.