با کارتریج p1005 به مدت یک سال خانه خود را بیمه کنید

پاسخ کوتاه به این سوال این است که کارتریج p1005 چاپگر باید تا زمانی که مشخصات خود را وعده می دهند دوام بیاورند. اگر کارتریج تولیدی خریداری می‌کنید که با چاپگر خود مطابقت دارد، باید از آن انتظار داشته باشید که تعداد صفحات فهرست شده روی جعبه یا اطلاعات همراه را تکمیل کند.

با این حال، برای بسیاری از ما که پرینت های خانگی خود را در صفحه پیگیری نمی کنیم، اغلب احساس می کنیم کارتریج های گران قیمت ما بسیار سریعتر از آنچه باید تمام می شوند. بنابراین چه چیزی می تواند بر مدت زمان ماندگاری کارتریج شما تأثیر بگذارد و چگونه می توانید آن را به حداکثر برسانید؟

کارتریج های جوهر چگونه کار می کنند؟

برای به دست آوردن بینش کامل در مورد طول عمر یک کارتریج، ابتدا اجازه می دهد تا چگونگی کارکرد آنها را بررسی کنیم.

کارتریج جوهر بخشی از چاپگر جوهر افشان است که جوهر را نگه می دارد و سپس در حین چاپ روی کاغذ می ریزد. بخش هوشمندانه در مورد کارتریج های جوهر این است که چگونه چاپگر جوهر را دقیقاً در مکان مناسب با سرعت بسیار بالا می ریزد.

این امر با استفاده از یکی از دو روش اصلی به دست می آید:

  • هدهای چاپ حرارتی : این روش سنتی از گرما برای تولید حباب هایی استفاده می کند که جوهر را مجبور به شلیک از طریق نازل ها می کند.
  • کریستال‌های پیزو با جریان الکتریکی : در اینجا کریستال‌ها در سر چاپگر جاسازی می‌شوند و در پاسخ به جریان‌های الکتریکی تغییر شکل می‌دهند و اجازه می‌دهند جوهر روی کاغذ به بیرون رانده شود. با استفاده از این فناوری، هدهای چاپ پیزو PrecisionCore اپسون می توانند تا 50000 قطره با دقت بسیار بالا را در ثانیه ارسال کنند.
  • تعدادی از عوامل تأثیرگذار وجود دارد که می تواند بر مدت زمان ماندگاری کارتریج شما تأثیر بگذارد . برخی از آنها واضح تر از بقیه هستند، اما ارزش درک همه آنها را دارد تا بسنجید چه زمانی نیاز به ذخیره مجدد دارید.

    اندازه کارتریج

    کارتریج‌های چاپگر خانگی شما در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند، و در حالی که قطعاً بهترین کار این است که یکی را پیدا کنید که با چاپگر شما مطابقت داشته باشد، اما ارزش آن را دارد که به حجم جوهر آن نیز توجه کنید. به صراحت بگویم یک کارتریج 5 cl به اندازه یک کارتریج 20 cl دوام نمی آورد. این خیلی واضح است، اما به یاد داشته باشید، قبل از پیدا کردن بزرگترین حجم کارتریج موجود، باید زمان بگذارید تا بهترین ارزش را برای پول شما تعیین کنید، که در زیر بیشتر به آن می پردازیم.