خوردن قارچ گانودرما برای دیابت موجب افزایش متابولیسم بدن می شود

به طور کلی، واضح است که قارچ گانودرما برای دیابت بر گلبول های سفید خون و عملکرد سیستم ایمنی تأثیر می گذارد. تحقیقات بیشتری برای تعیین میزان فواید آن در افراد سالم و بیمار مورد نیاز است. قارچ گانودرما می تواند عملکرد سیستم ایمنی را از طریق تأثیراتش بر گلبول های سفید که به مبارزه با عفونت و سرطان کمک می کند، تقویت کند.

این ممکن است در درجه اول در افراد بیمار رخ دهد، زیرا نتایج متفاوتی در افراد دارد. قارچ گانودرما قارچی است که بیش از 2000 سال است که در چین به دلیل خواص دارویی ادعا شده و ثروت نمادین آن مشهور است.

قارچ گانودرما بیشتر به عنوان یک مکمل غذایی در بازار مدرن به ویژه در آسیای شرقی ارزش اقتصادی بالایی دارد و عملکردهای دارویی آن به موضوعی داغ تبدیل شده است. برای بیش از یک قرن، قارچ دارویی بسیار ارزشمند، معروف به “Lingzhi” در شرق آسیا، به گانودرما لوسیدوم، گونه ای که در اصل از اروپا توصیف شده است، اختصاص داده شده است.

استفاده از قارچ گانودرما می تواند کلسترول HDL “خوب” را افزایش دهد و تری گلیسیرید خون را کاهش دهد، که تصور می شود با خطر بیماری قلبی مرتبط است. با این حال، تحقیقات بیشتری برای تایید این مزیت ریشی بر سلامت قلب مورد نیاز است.

مولکول های موجود در گانودرما قند خون را کاهش می دهند، اما واضح است که ناشتا یا بعد از خوردن قند خون. در برخی موارد، اثر ریشی بر کنترل قند خون بدتر از دارونما بود. بنابراین، تحقیقات بیشتری در مورد فواید گانودرما لوسیدوم مورد نیاز است.

بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از گانودرما لوسیدوم با افزودن آنتی اکسیدان ها، که مولکول هایی هستند که می توانند به جلوگیری از آسیب سلولی کمک کنند، به تقویت وضعیت آنتی اکسیدانی بدن کمک می کند. عشق. با این حال، تحقیقات بیشتری برای تأیید این مزیت مورد نیاز است.

بر خلاف برخی مکمل ها، دوز گانودرما لوسیدوم بسته به اینکه قارچ باشد یا عصاره قارچ، می تواند متفاوت باشد. بسته به اندازه قارچ، دوز آن می تواند از 25 تا 100 گرم متغیر باشد.

با این حال، گانودرما لوسیدوم معمولاً به عنوان عصاره خشک مصرف می شود. در آن زمان، دوز می تواند حدود 10 برابر کمتر از استفاده از فرم قارچ باشد. به عنوان مثال، 5 گرم عصاره قارچ معادل 50 گرم ریشی است. مقدار مصرف عصاره قارچ متفاوت است اما معمولاً بین 1.5 تا 9 گرم در روز متغیر است.

علاوه بر این، دوز گانودرما لوسیدوم ممکن است هنگام استفاده از برخی محصولات با قارچ اضافه شده کمتر باشد، زیرا آنها فقط از قسمت های خاصی از عصاره قارچ استفاده می کنند. بنابراین، برای اطلاع از دوز توصیه شده، ابتدا باید مشخص شود که از چه نوع قارچی استفاده می شود، عصاره قارچ یا مکمل غذایی با قارچ.