خوردن کشمش پلویی موب جلوگیری از پوسیده شدن دندان می باشد

کشمش پلویی حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که جذب مواد معدنی را تسهیل می کند و تغذیه می کند. این به حفظ رنگ طبیعی مو کمک می کند. مصرف روزانه یک مشت کشمش باعث تقویت رگ های خونی می شود. این به نوبه خود پوسته پوسته شدن، شوره سر و خارش پوست سر را کاهش می دهد.

رسوراترول موجود در کشمش برای جلوگیری از ریزش مو از التهاب پوست سر و مرگ سلولی جلوگیری می کند. کشمش همچنین با ریزش موی ناشی از آسیب های محیطی مقابله می کند.

مصرف غذاهای غنی از آنتی اکسیدان می تواند تا حد زیادی از ریزش مو جلوگیری کند. آنتی اکسیدان های موجود در کشمش با تحریک فولیکول های موی سالم از آسیب مو جلوگیری می کند. آنها همچنین سلول های سالم ضروری برای رشد مو را تقویت می کنند.

کشمش حاوی چندین ماده مغذی ضروری است که به سلامت مو کمک می کند. ویتامین C موجود در کشمش بافت همبند فولیکول را که به نام کلاژن نیز شناخته می شود، حفظ می کند. این باعث رشد مو می شود. ویتامین E غشاهای سلولی را بیشتر تقویت می کند و از حمله رادیکال های آزاد به فولیکول های مو جلوگیری می کند.

کشمش بسته بندی شده یا کنسرو شده در طول سال در خواربار فروشی محلی موجود است. چندین مارک و گرید کشمش موجود است، بنابراین همیشه کشمش با کیفیت خوب بخرید.

کشمش در جعبه های کوچک و ظروف بزرگ موجود است. سعی کنید کشمش هایی را خریداری کنید که در ظروف شفاف یا شل فروخته می شوند تا بتوانید کیفیت آنها را بررسی کنید. هنگام خرید کشمش بسته بندی شده دقت کنید که ظرف به درستی بسته شده و دستکاری نشده باشد.

کشمش نامرغوب و بی کیفیت گوشت نازک و طعم بسیار بدی دارد. کشمش هایی بخرید که از نظر ظاهری چاق هستند و خیلی چروک نمی شوند. از خرید اجناس کهنه و کپک زده، رطوبت بیش از حد یا پوسیده خودداری کنید زیرا بر ظاهر و خوراکی آنها تأثیر می گذارد.