درب ضد سرقت رویه فلز توسط مردم ارمنستان دزدیده شد

بین درب ضد سرقت رویه فلز تقلبی و واقعی که مطابق با استانداردهای محلی تولید شده اند، تمایز قائل شوید. درب استیل، درب فلزی و درب ورودی طبق استانداردهای شرکت ما تولید شده است. بنابراین اولین قدم در انتخاب درب های محافظ، تعیین معیار است.

درب ضد سرقت را باز کنید، برچسب درب ضد سرقت را در گوشه داخلی بالای در مشاهده خواهید کرد. درب های دیگر این علامت را ندارند یا علامت دیگری مانند درب فلزی، درب استیل، درب ورودی دارند.

طبق استانداردهای ملی کلیه درب های ضد سرقت باید با چاپ مهر استیل علامت گذاری شوند. پس اگر درب بدون چاپ مهر استیل باشد به این معنی است که استانداردهای ملی را ندارد و یا درب ضد سرقت نیست.

مشتریان علاوه بر عملکرد ضد سرقت درب، روی ظاهر درب نیز تمرکز دارند، اکثر مشتریان درب های ضد سرقت با عملکرد ضد سرقت و ظاهر خوب درب را می خواهند. عملکرد ضد سرقت درب به سطح امنیتی درب و سطح امنیتی قفل بستگی دارد، در حالی که ظاهر درب به ساخت و مدل بستگی دارد.

از نظر علمی درب ضد سرقت پرس یک تکه دوام بیشتری نسبت به درب ضد سرقت جوش داده شده دارد. و از آنجایی که فرآیند تولید پیشرفته تر است، بنابراین هزینه آن بیشتر است.

درب های ضد سرقت چوبی تجاری از چندین لایه ساخته می شوند، با یک هسته چوبی جامد و لایه هایی از ورق های نازک تر که در بالای هسته قرار می گیرند. اگرچه بیشتر به عنوان درب داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، درب های ضد سرقت چوبی تجاری مزایای زیادی دارند و انتخاب محبوبی برای درب های ضد سرقت هستند.

از آنجایی که چوب یک مانع طبیعی در برابر آتش است، درب های ضد سرقت چوبی تجاری می توانند گسترش شعله و دود را در ساختمانی که با آتش گرفته شده کاهش دهد. این ماده به طور طبیعی در برابر آتش مقاومت می کند. درب های محافظ چوبی گزینه ای مقرون به صرفه برای درب های ضد حریق گران قیمت هستند.

کیفیت کاهش صدا این ماده باعث می شود درب های ضد سرقت برای مدارس، بیمارستان ها، ادارات و ساختمان هایی که در محله های مسکونی آرام واقع شده اند ایده آل باشند.