دندان پزشکی که از حوله پالتویی تن پاک به عنوان گازاستریل استفاده می کرد

ساده ترین آنها وافل هستند. آنها قابلیت جذب خوبی دارند و کمک های ضروری برای کار در آشپزخانه و سایر مقاصد خانگی هستند. مخمل این ماده، مشابه لمس پارچه های مخملی، از پنج نخ ساخته شده است. چهار مورد از آنها برای توسعه تار خدمت می کنند، نخ پنجم شمع را تشکیل می دهد.

مخمل خیلی مرطوب نیست، اما از نظر حس لامسه بسیار دلپذیر است. ماهرا پارچه بافته شده با کیفیت بالا. مواد اولیه برای تولید پارچه های تری می تواند پنبه، کتان یا بامبو باشد. حوله های تری نرم، کرکی هستند، رطوبت را کاملا جذب می کنند، استفاده از آن بسیار راحت است.

پارچه طرح دار بزرگ که ماده اولیه آن می تواند کتان، پنبه، پشم و همچنین الیاف مصنوعی باشد. حوله های ژاکارد، که از نظر کاربردی متمایز نیستند، اغلب به عنوان یک عنصر تزئینی در نظر گرفته می شوند.

بامبو مواد طبیعی با خاصیت آنتی باکتریال. حوله های بامبو رطوبت را به خوبی جذب می کنند و در عین حال از سطح پوست در برابر میکروارگانیسم های مضر محافظت می کنند.

علاوه بر مواد و طراحی خارجی محصولات، هنگام انتخاب حوله، به احساسات لمسی نیز توجه کنید: بوم باید نرم و دلپذیر برای لمس باشد. یک معیار مهم تراکم بافت نخ ها است. هر چه تراکم بیشتر باشد، حوله حمام بیشتر دوام می آورد.

نمونه ای از کیفیت عالی حوله ABYSS Habidecor Super Peel است. در مورد شمع، مطلوب است که بیش از نیم سانتی متر نباشد. در غیر این صورت، پارچه به سرعت ساییده می شود، محصول ارائه و راحتی استفاده خود را از دست می دهد.https://aradbranding.com/fa/tan-pak-clean-body-towel/