زنی که با خوردن پودر نبات بیز خفه شد

پودر نبات بیز در بافت های متنوعی از نرم و جویدنی گرفته تا سفت و شکننده در دسترس هستند. آب نبات از حل کردن شکر در آب یا شیر درست می شود.

نوع آب نبات به مواد تشکیل دهنده، غلظت شکر و اندازه کریستال های شکر، هوادهی، دما، رنگ و نوع شکر مورد استفاده بستگی دارد.

برای ساختن آب نبات های ژله ای مانند دراپ و آدامس از تثبیت کننده هایی شامل نشاسته، پکتین یا ژلاتین استفاده می شود. لثه

گامی ها آب نبات های جویدنی بر پایه ژلاتین هستند که در شکل ها، رنگ ها و طعم های مختلف وجود دارند. آب نبات های سخت یا شیرینی های آب پز، آب نبات های شیرینی هستند که به آرامی در دهان حل می شوند.

شیرین بیان یک آب نبات نیمه نرم است، اغلب سیاه با طعم شیرین بیان یا قرمز و طعم توت فرنگی یا گیلاس است. آب نبات پنبه ای، غذای محبوب در کارناوال ها و پارک های تفریحی، از 100٪ شکر ساخته شده است.

مصرف کنندگان آب نبات نسبت به کسانی که در روز فراخوان آب نبات مصرف نکردند کمتر احتمال داشت اضافه وزن یا چاقی داشته باشند و هیچ ارتباطی بین مصرف آب نبات و عوامل خطر قلبی عروقی وجود نداشت.

نتایج موازی در یک مطالعه اخیر گزارش شده است که در آن مصرف متوسط ​​تا زیاد آب نبات، بر اساس برش یک سوم 11 و 10 گرم در روز برای پسران و دختران، به ترتیب در صدک 33 و 25 و 20 گرم در روز گزارش شده است.

چه کسی می تواند در برابر طعم شیرین این آب نبات خوش طعم رنگارنگ مقاومت کند. آنها به عنوان بهترین هدیه ایده آل برای مناسبت های خاص مانند روز ولنتاین، روز مادر، تولد، کریسمس و غیره در نظر گرفته می شونددر اصل آب نبات با شکر درست نمی شد بلکه با عسل خالص درست می شد.