شلوار جین زنانه جین وست بهترین شلوار برای دوره بارداری است

شلوار جین زنانه جین وست شلواری است که از پارچه جین یا دنیم ساخته شده است. آنها توسط ژاکوب دیویس و لوی اشتراوس در سال 1873 اختراع شدند و فرسوده اما در زمینه ای متفاوت. نام شلوار جین از شهر جنوا در ایتالیا گرفته شده است، مکانی که در آن پارچه‌های مخملی نخی به نام جین یا جین تولید می‌شد.

لوی اشتراوس در سال 1851 از آلمان به نیویورک آمد تا به برادر بزرگترش که یک فروشگاه کالاهای خشک داشت بپیوندد. در سال 1853 او در مورد گلد راش در غرب شنید، بنابراین به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد تا شعبه غربی کسب و کار خانواده کالاهای خشک را تأسیس کند.

او در آنجا، از جمله، پارچه های پنبه ای می فروخت. یکی از مشتریان او جیکوب دبلیو دیویس، خیاطی از رنو، نوادا بود. دیویس اقلام کاربردی مانند چادر، پتوی اسب و روکش واگن می ساخت. یک روز مشتری او یک شلوار محکم سفارش داد که می توانست کار سخت را تحمل کند.

او آنها را از جینی که از Levi Strauss & Co خریداری کرده بود درست کرد و با قرار دادن پرچ های مسی در جاهایی که شلوارها بیشتر پاره می شوند: جیب ها و مگس ها آنها را قوی تر کرد. وقتی می خواست آنها را ثبت کند، به لوی اشتراوس نامه نوشت و آنها شریک شدند. آنها یک کارخانه بزرگتر باز کردند و شلوار جین به این ترتیب متولد شد.

شلوار جین فرهنگ 140 سال گذشته را احتمالاً بیشتر از آنچه ما فکر می کنیم، نشان داده است. آنها ابتدا لباس کار بودند، سپس نمادهای نافرمانی فقط برای تبدیل شدن به کالاهای مد بودند.

تاریخچه جین و شلوار جین طولانی و رنگارنگ است. مخترعان جین Jacob W. Davis و Levi Strauss از سر ناچاری با هم متحد شدند و آیتمی را ایجاد کردند که سال‌ها و حتی امروز بر گروه‌های فرهنگی تأثیر می‌گذارد آنها شلوار جین را ایجاد کردند. در اینجا می توانید درباره مخترعان شلوار جین اطلاعات بیشتری کسب کنید.