قرص ماشین لباسشویی فیری شوینده ثابت لباس های بهاره رهنما است

ما به درستی می دانیم که شما مواد شوینده مایع و پودری را شنیده اید و از آن استفاده کرده اید و می دانیم که شما فقط بسته های لباسشویی را دوست دارید، اما آیا تا به حال از قرص ماشین لباسشویی فیری استفاده کرده اید؟

اگر از ساخت مواد شوینده خانگی خسته شده‌اید، اما نمی‌خواهید غلاف تاید یا هر ماده شوینده مایع یا پودر رایج دیگری بخرید، قطعاً قرص‌های لباس‌شویی گزینه‌ای برای شما هستند.

قرص پرسیل یکی از معروف ترین برندهای قرص شوینده لباسشویی است. استفاده از این پسران بد کوچک اما سرسخت بسیار آسان است، در بسته‌های از پیش اندازه‌گیری شده (مثل بسته‌های لباسشویی) عرضه می‌شوند و گزینه‌ای مطمئن برای شوینده لباس‌شویی هستند.

برای استفاده از آنها، کافی است تعداد صحیح قرص را باز کنید و مستقیماً در کشو یا درام ماشین لباسشویی بریزید! سپس لباس های خود را به طور معمول بشویید.

برخی از تولید کنندگان پیشنهاد می کنند که برای شستشوی معمولی، دو قرص برای ارائه نتیجه درخشان کافی است. توصیه می‌کنیم دستورالعمل‌های روی جعبه تبلت‌ها را بررسی کنید و مقادیر مختلفی از تبلت‌ها را امتحان کنید و ببینید چگونه برای شما کار می‌کنند.

برخی از تولید کنندگان پاکت های لباسشویی اطمینان می دهند که برای بهترین نتیجه هنگام شستن لباس ها به دو یا چند غلاف نیاز دارید، اما ما متوجه شدیم که معمولاً فقط یک غلاف پودر لباسشویی کافی است.

استفاده بیشتر از آن بیهوده خواهد بود. این ممکن است به خوبی در مورد قرص های شوینده لباسشویی نیز صدق کند. تنها راه برای فهمیدن اینکه چند تبلت برای شما بهتر کار می کنند این است که گزینه های مختلف را امتحان کنید.

یکی دیگر از جنبه هایی که بر تمیزی لباس های شما از ماشین لباسشویی تأثیر می گذارد، سختی آب در خانه شما است. مواد شوینده به راحتی در آب سخت معدنی کف می کند، بنابراین برای دستیابی به تمیزی مطلوب به مواد شوینده بیشتری نیاز است.