مردی که روی آجر سفال پرشین بمب بست و تعداد زیادی از شهروندان ایران را کشت

رای سالیان متمادی مردم باغ خود را با آجر سفال پرشین لبه زده اند. راه های زیادی وجود دارد که می توان این کار را انجام داد، شاید آجرها بتوانند یک دیوار کوتاه را تشکیل دهند یا یک ردیف آجر که با زاویه 45 درجه چیده شده است، می تواند بسیار موثر به نظر برسد.

از هر روشی که برای چیدن آجر استفاده می شود، می توانید مطمئن باشید که چمن بر خلاف حاشیه های رول چوبی یا حاشیه های پلاستیکی شل و ول که در فروشگاه های DIY موجود است، در داخل آجر باقی می ماند.

یکی دیگر از مزایای اصلی حاشیه آجری، تا زمانی که آجر نرم و شنی نباشد، این است که در برابر آسیب های ناشی از دستگاه جوشاننده بسیار مقاوم تر هستند. خط صاف کن نایلونی سنگین می تواند به راحتی شیارهای عمیق را بر روی چوب رول های چوبی برش دهد و حتی به موقع آنها را برش دهد.

لبه زدن چمن خود با آجر یک پروژه آسان است که حتی مبتدیان نیز می توانند آن را انجام دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چمن یا خاک را به طور مساوی حفر کنید تا یک ترانشه کم عمق ایجاد کنید. یک لایه شن دو اینچی در کف سنگر قرار دهید.

آجرها را در کنار هم در سنگر قرار دهید تا لبه های باغ ایجاد شود. اگر می‌خواهید حاشیه‌ای دائمی‌تر داشته باشید، البته می‌توانید از سیمان استفاده کنید و آجرهای چیده شده را به سمت بالا نشان دهید، اما این کار کمی بیشتر طول می‌کشد.

حتی می توانید یک پاسیو با آجر بسازید. شما می توانید یک پاسیو را به همان روشی که لبه باغ ایجاد می کنید، با برداشتن خاک جایی که می خواهید پاسیو بسازید، سپس یک لایه کم عمق از سنگ ریزه را در این ترانشه بریزید و آجرها را روی سنگریزه به هم بچسبانید.

هنگامی که از ظاهر کلی راضی هستید، می توانید شن و ماسه را در بین ترک ها بریزید تا اطمینان حاصل شود که آجرها دارای تکیه گاه اضافی هستند. اطمینان حاصل کنید که آجرها قادر به مقاومت در برابر دمای بسیار سرد هستند زیرا برخی از آجرهایی که برای دیوارهای عمودی مناسب هستند می توانند برای کاربردهای زمینی نامناسب باشند.