مهندسان راهسازی بخاطر بچینگ سیمان از کشور فرار کردند

بچینگ سیمان ماشینی است برای تهیه بتن با استفاده از مواد مختلف. بچینگ پلانت بتن که به نام بچ پلانت یا بچینگ پلانت یا کارخانه بتن نیز شناخته می شود، تجهیزاتی است که با مواد مختلف مخلوط می شود تا بتن حاوی آب، هوا، خاکستر بادی، سیمان، سنگدانه (سنگ، شن و غیره)، مواد افزودنی، دود سیلیس، سرباره و ماسه.

بچینگ بتن را می توان هم با بچینگ وزنی و هم با بچینگ حجمی انجام داد. همچنین به عنوان یک گیاه مخلوط ترانزیت شناخته می شود. کارخانه مخلوط ترانزیت آماده می شود تا از اقدامات دستی یا دیجیتالی برای دانه بندی و وزن سیمان استفاده کند.

آب را می توان به طور جداگانه وزن کرد، پس از توزین پارچه به یک مخلوط کن حمل و نقل ریخته می شود که به محل منتقل می شود. تمام مواد در طول حمل و نقل به محل ساخت و ساز مخلوط می شوند. آب یا به محل یا در طول حمل و نقل با تکیه بر وضعیت کارخانه یا سایت اضافه می شود.

همچنین به عنوان یک گیاه مخلوط مرکزی نیز شناخته می شود. مخلوط مرکزی نیاز به مخلوط کردن تمام مواد با آب دارد، مواد در یک مخلوط کن قرار داده شده در یک منطقه مرکزی در داخل گیاه مخلوط می شوند. پس از فرآیند اختلاط، بتن به داخل کامیون حمل و نقل جریان می یابد که آن را به محل انتقال می دهد. وسیله نقلیه باید سریع حمل شود تا بتن سخت نشود.

همچنین به عنوان یک بچینگ پلانت بتن پایدار شناخته می شود. بچینگ پلانت های پایدار بتن یکنواخت هستند و دور از محل ساخت و ساز قرار می گیرند. بتن با کمک یک کامیون به محل ساخت و ساز منتقل می شود. تاسیسات بچینگ بتن ثابت ساده است و ابعاد آنها بزرگتر از بچینگ پلانت های سلولی است.

آنها موفق هستند و بتن مرغوب تهیه می کنند و باید دقت شود که کامیون در زمان مورد نیاز بتن را به محل برساند. در غیر این صورت، بتن شروع به سخت شدن می کند، به این دلیل بتن می تواند به درستی گیرش کند. کارخانه های بچینگ بتن ثابت برای پروژه های صنعتی با دهانه های بزرگ و تقاضای زیاد برای بتن مورد استفاده قرار می گیرند.