کشک بیرجندی موجب سفید شدن دندان ها می شود

کشک بیرجندی مواد مغذی مانند ویتامین E و روی برای پوست مفید بوده و آن را صاف می کند. کشک یکی از بهترین موادی است که باید به رژیم مراقبت از پوست اضافه شود. اسید لاکتیک موجود در کشک از چین و چروک جلوگیری می کند و پوست شما را سفت می کند.

کشک سرشار از ویتامین D است که به مبارزه با چین و چروک کمک می کند. همچنین پوست را مرطوب می کند و آن را برای مدت طولانی نرم و لطیف می کند.

وقتی کشک روی صورت مالیده می شود، یک لایه محافظ روی پوست ایجاد می کند و به مبارزه با عوامل بیماری زا کمک می کند. همچنین از باد شدن آن جلوگیری می کند.

خمیر را روی پوست خود بمالید و بگذارید 10-15 دقیقه بماند. آن را با آب ولرم از روی پوست خود بشویید. این به روشن شدن رنگدانه ملانین کمک می کند و رنگ پوست شما را تقویت می کند و به آن رنگ پوست یکنواخت می دهد.

مقداری کشک به صورت خود بمالید. بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس بشویید. کشک به مبارزه با آکنه کمک می کند و از تشکیل چربی جلوگیری می کند و پوست شما را نرم و لطیف می کند.

به کشک مقداری آرد اضافه کنید. این بسته را روی صورت، گردن و دستان خود بمالید. قبل از اینکه آن را بشویید، بگذارید 10-15 دقیقه بماند. درخشندگی طبیعی به پوست شما می دهد.

کشک فشار خون را کاهش می‌دهد که پیش‌نمایش بیشتر بیماری‌های قلبی است. اگر می خواهید در مورد هر مشکل خاصی صحبت کنید، می توانید با پزشک مشورت کنید.

محتوای روی موجود در کشک به التیام پوست در برابر آسیب های خورشید کمک می کند. هایپرپیگمانتاسیون بی ضرر است و رنگ ناهمواری به پوست می دهد. به دلیل تولید بیش از حد ملانین در برخی از نواحی پوست، پوست در برخی نواحی تیره می شود.