کفش کلارک انگلیس موجب دور شدن هر نوع حشرات سمی می شود

هنگامی که یک جفت کفش کلارک انگلیس پیاده‌روی راحت پیدا می‌کنید که پای شما را درست نگه می‌دارد، جدا شدن از آن‌ها سخت می‌شود. اما کفش کلارک های پیاده روی و دویدن عمر محدودی دارند. با هر مرحله، شما در حال شکستن بالشتک و حمایت آنها هستید.

در فاصله 500 مایلی، بیشتر کفش کلارک ها مرده هستند و باید بازیافت یا برای اهداف غیر ورزشی ذخیره شوند. کفش کلارک‌های ورزشی معمولی فقط برای دوام 350 تا 500 مایل ساخته می‌شوند. در حالی که واکرها به اندازه دونده‌ها کفش کلارک‌های خود را نمی‌کوبند، بعید است که از 500 مایل گذشته حمایت و بالشتک خوبی داشته باشید.

وزن شما نیز یک عامل است هر چه وزن شما بیشتر باشد، کفش کلارک های شما سریعتر فرسوده می شوند. اگر 30 دقیقه در روز یا به طور متوسط 3 تا 4 ساعت در هفته پیاده روی می کنید، کفش کلارک های خود را هر 6 ماه یکبار تعویض کنید. اگر روزانه 60 دقیقه یا به طور متوسط هفت ساعت در هفته پیاده روی می کنید، هر سه ماه یکبار کفش کلارک های خود را تعویض کنید.

کفش کلارک های ورزشی به هم چسبیده اند. در حالی که در انبار و در قفسه فروشگاه هستند، آنها در حال پیر شدن هستند. چسب در حال خشک شدن است. محفظه های هوا در بالشتک ممکن است به آرامی از بین بروند. اغلب متوجه خواهید شد که کفش کلارک های موجود در فروش مدل های قدیمی هستند که تولیدشان متوقف شده است.

آنها ممکن است در حال حاضر بیش از یک سال سن داشته باشند و ممکن است قبل از فرسودگی کمتر فرسوده شوند. برای به دست آوردن طولانی ترین عمر کفش کلارک، مدل فعلی را بخرید و از کارکنان فروشگاه کفش کلارک در مورد مدت زمانی که در فروشگاه بوده اند سوال کنید.

کفش کلارک های پیاده روی خود را فقط برای پیاده روی ورزشی ذخیره کنید. آنها را تمام روز نپوشید. فقط برای زمان تمرین خود در آنها بچرخید. اگر آنها را روی پاهای خود نگه دارید، سایش بیشتری پیدا می‌کنند و مدت بیشتری در معرض رطوبت و باکتری‌های پا قرار می‌گیرند که سریع‌تر تجزیه می‌شوند.

اگر یک کفی سفارشی را ترجیح می دهید، هر بار که کفش کلارک خود را تعویض می کنید، آن را تعویض کنید. تعویض کفی جایگزینی برای تعویض کفش کلارک نیست. کفی های بالشتک، همان بالشتک و تکیه گاهی را که خود کفش کلارک ایجاد می کند، ندارند. وقتی کفش کلارک خراب شد، نمی توانید آن را با کفی برطرف کنید.