با خوردن مویز سیاه بدون هسته پرانرژی از خواب بیدار شوید

بسیاری از افرادی که می خواهند وزن کم کنند از رژیم های غذایی پیروی می کنند. مویز سیاه بدون هسته می تواند به کاهش وزن کمک کند.

100 گرم از این مویز فقط 40 کیلو کالری و 0.2 گرم چربی دارد. مویز همچنین حاوی اسید لینولئیک است که به دلیل توانایی آن در سوزاندن چربی شناخته شده است. در طول رژیم، مویز به طور قابل توجهی طعم غذای تازه را افزایش می دهد، زیرا طعم و عطر عالی دارد.

مویز سیاه اغلب در غذاها یافت می شود. مربا، ژله و کمپوت از انواع مویز ها تهیه می شود. دسر، شیرینی، شراب و حتی سس تهیه می شود.

در آشپزی حتی از شاخه و برگ استفاده می شود. خانم‌های خانه‌دار به طور فزاینده‌ای آن‌ها را به کنسرو یا ماریناد اضافه می‌کنند تا طعم جالبی ببخشند. توصیه می کنیم در کاتالوگ ما یک نوع مویز مناسب را برای کاشت انتخاب کنید!

اغلب، خوردن کل محصول این مویز شگفت انگیز غیرممکن است. این سوال مطرح می شود که چگونه می توان مویز را برای زمستان ذخیره کرد تا تمام خواص مفید در آن حفظ شود. چندین راه برای آماده شدن برای زمستان وجود دارد:

مویز

فریز کنید. اگر فضای کافی در فریزر وجود دارد، مویز باید منجمد شود. این روش به شما امکان می دهد تمام خواص مفید را ذخیره کنید.

با شکر خرد کنید. با وجود مقدار زیادی شکر، مویز ها به طور کامل خواص خود را حفظ می کنند. این مویز ها در یخچال یا انبار نگهداری می شوند. راه های دیگری نیز وجود دارد، از جمله: تهیه مربا، شراب، تنظیمات. همچنین، برگ ها و شاخه ها برای زمستان خشک می شوند، چای عالی را می سازند.

مویز هایی که در طبیعت و دور از بزرگراه ها رشد کرده اند بسیار ارزشمند هستند. اگر به درستی از بوته های مویز فرنگی سیاه در باغ خود مراقبت کنید، مفید بودن مویز های وحشی را قربانی نمی کند.

مویز سیاه یک انبار واقعی از مواد مفید است. این یک مویز ضروری در بسیاری از دستور العمل های طب سنتی و دستور العمل های پخت و پز است. اگر یک بوته مویز سیاه هنوز در سایت شما رشد نکرده است، وقت آن است که به کاشت آن فکر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.