مردی که با فروش پودر لباسشویی فله ای فقیران هند را کمک می کرد

مواد شوینده پودر لباسشویی فله ای استاندارد جای همه مواد شوینده را می گیرد و اغلب مقرون به صرفه تر است مطمئناً بیشتر از مواد شوینده مایع. اما پودر شوینده در دمای پایین‌تر حل می‌شود، بنابراین اگر لباس‌ها یا پارچه‌های ظریف را در دمای 30 درجه بشویید، ممکن است بهترین انتخاب نباشد.

پاک کننده درج بالا، طراحی شده برای ماشین هایی که در آنها مواد شوینده را از بالا اعمال می کنیم. ما همچنین ممکن است آن را شوینده “با کارایی بالا” بنامیم و برای تمیز کردن عمیق لباس ها عالی است.

پاک کننده درج جلویی، به ویژه برای کاهش کف صابون طراحی شده است. زیرا کف صابون اضافی می تواند به درب ماشین لباسشویی نفوذ کند و در طول چرخه آبکشی برداشتن آن را دشوار می کند. این نوع شوینده به خوبی تمیز می شود، اگرچه مانند سایر شوینده ها کف نمی کند.

شوینده‌های لکه‌بر دارای فرمول لکه‌بر خاصی هستند که همان عملکرد شوینده‌های تخصصی را انجام می‌دهند، یعنی از بین بردن نیاز به درمان لکه‌های سرسخت قبل از شستشو. برخی ممکن است حاوی فرمول سفید کننده باشند و برخی دیگر از محصولات طبیعی بیشتری مانند روغن مرکبات استفاده می کنند.

به نظر می رسد مواد شوینده می تواند در خارج از اتاق لباسشویی بسیار مفید باشد. در اینجا شش دلیل قانع کننده برای نگه داشتن مقداری مواد شوینده در آشپزخانه آورده شده است. در صورت تمام شدن مواد شوینده، می توان به جای صابون دست از مخلوطی از نیمی از مواد شوینده لباسشویی، نصف آب استفاده کرد. فقط یک بطری خالی را پر کنید و دیگر نگران اضافه کردن صابون دستی به لیست خرید خود نخواهید بود.

اگر نیاز به تمیز کردن چربی ماشین یا رنگ کردن دست خود دارید، مخلوطی از یک قاشق چای‌خوری پودر لباس‌شویی و یک قاشق چای‌خوری روغن نباتی کمک می‌کند تا آشفتگی به درستی از بین برود.

به ازای هر گالن آب پنج قاشق غذاخوری پودر لباسشویی را با هم مخلوط کنید و از این محلول برای پاک کردن چربی و کثیفی در هر جای آشپزخانه خود استفاده کنید.

مواد شوینده لباسشویی می تواند به رفع گرفتگی فاضلاب کمک کند، و ارزش آن را دارد که قبل از استفاده از یک پاک کننده فاضلاب تجاری یا تماس با لوله کش آن را امتحان کنید. برای استفاده از مواد شوینده برای رفع گرفتگی زهکشی، کافی است یک چهارم فنجان مایع را در آبکش بریزید، بگذارید چند دقیقه بماند و سپس با آب جوش ادامه دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.