کاشی و سرامیک کرج هدیه پادشاه عربستان برای تولد همسرش

نوعی ماده نازک و سفت و سخت با سطح سخت کاشی و سرامیک کرج است که با فرآیند های تولید به شکل‌ های هندسی یکنواخت برای استفاده به عنوان ماده تکمیل سطوح صاف مانند کف، میز یا دیوارها شکل می‌گیرد.

این می تواند شامل سنگ های طبیعی روستایی مانند گرانیت باشد. یا مواد بسیار فرآوری شده، مانند شیشه انعکاسی، اما اشکال مختلف کاشی های کفپوش وینیل را شامل نمی شود، زیرا اینها مواد کفپوش ارتجاعی محسوب می شوند.

اشکال مختلف کاشی سخت یک مصالح ساختمانی مورد علاقه برای هزاران سال بوده است. اگر چه کاشی‌ های سختی که برای کف، دیوارها، پشت‌پاشی‌ها و میزها استفاده می‌شوند.

گاهی اوقات تحت برچسب «سرامیک» قرار می‌گیرند، در واقعیت هفت گزینه متمایز برای کاشی‌های سطح سخت وجود دارد که سرامیک سفالی تنها یکی از آنهاست.

بهترین انتخاب برای شما به بودجه، اهداف دکور و آرزوهای DIY شما بستگی دارد.

در زیر، نحوه انتخاب از بین هفت ماده اساسی را که معمولاً در مصالح کاشی سخت برای کف، دیوارها، میزهای کف و پشتی استفاده می شود، بیاموزید.

کاشی

کاشی و سرامیک رایج‌ترین نوع کاشی است که برای دیوارها، کف‌ها و میزها استفاده می‌شود و تقریباً دو سوم کل نصب کاشی‌ها را تشکیل می‌دهد.

اصطلاح “سرامیک” به محصولی اطلاق می شود که از خاک رس فشرده شده و به شکلی فشرده شده و سپس در کوره پخته می شود تا آن را در دمای 2500 درجه فارنهایت سخت کند.

اکثر کاشی‌های سرامیکی با پوشش دادن کاشی‌ها با شیشه یا مواد فلزی در طی پخت نهایی لعاب داده می‌شوند تا سطحی سخت و براق به آنها بدهند.

به عنوان مثال، کاشی کلاسیک و همیشه محبوب مترو، از مواد سرامیکی سنتی ساخته شده است.

در حالی که همه کاشی‌های سرامیکی ارزان نیستند، اما می‌توان کاشی‌های سرامیکی ارزانی پیدا کرد که کاملاً جذاب و شیک باشند.

هزینه کاشی های سرامیکی از 50 دلار در هر فوت مربع برای کاشی های سفید مربعی اصلی شروع می شود.

اما به معنای واقعی کلمه هزاران رنگ و سبک برای هر سبک خانه و بودجه بازسازی وجود دارد، و خرج کردن 30 دلار یا بیشتر در هر فوت مربع برای کاشی های طراح وارداتی کار سختی نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.